ثبت بیمه تکمیلی در حسابداری

بیمه تکمیلی

نوعی قراداد میان شرکت بیمه و مشتری است که درآن استفاده از مزایا آن منوط به پرداخت حق بیمه میباشد این که تا چه میزان و برای چه هزینه هایی بیمه مربوطه پوشش دهد بستگی به شرایط و مفاد قراداد دارد

ثبت حسابداری هنگام انعقاد قرارداد :

سایر حسابهای دریافتنی علی الحساب کارکنان *****
سایر حساب های پرداختنی / بیمه مربوطه *****

هنگام پرداخت وجه آن به بیمه :

 

سایر حسابهای پرداختنی /بیمه مربوطه *****
بانک *****

 

هنگام کسر بیمه از حساب پرسنل در پایان هر ماه و در حقوق ماهانه :

هزینه حقوق و مزایا *****
سایر حساب های دریافتنی /علی الحساب کارکنان ***

سایر حسابهای پرداختنی / حقوق پرداختنی ******

 

برای اطلاع از معافیت کسر حق بیمه اینجا را کلیک کنید .

درباره ما

۳ ۲ votes
Article Rating

پسورد فایل فشرده : بدون رمز

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار